Na twee goede wedstrijden in de beker,15 – 0 en 14 – 0 winst, en in de competitie twee keer gewonnen en één keer verloren,moest er vandaag aangetreden worden tegen de talentvolle dames  van Viod, die een jongens competitie verkiezen boven  een dames competitie

.Na een week vol spanning en weinig slaap waren het de dames van Viod die vanaf de aftrap  de jongens overrompelden. De jongens bleken ineens heel veel respect voor de dames te hebben, zowaar dat gelegenheids keeper Piebe binnen 20 minuten 5 keer de bal uit het net moest vissen. Na deze dramatische start begonnen de jongens een beetje de schroom van zich af te spelen. Na kansen van Anthony, Almer, Gerwin, Germer em Simon Jan was het toch weer Viod dat aandrong maar nu stonden onze verdedigers  Yvo, Lieuwe Pieter, Alex en Teun wel hun vrouwtje. Na nog een kans van Anthony was het Gerwin die met een individuele actie de 1 – 5 maakte. Na 35 minuten was het scheidsrechter Jan de Beer die affloot voor de rust. Na rust was het Ternaard die de stijgende lijn van voor rust kon voortzetten. Met Klaas Pieter in de spits gingen ze vol in de aanval en dit leidde al vrij snel tot een goal van Ager die kon profiteren van van niet adequaat uitverdedigen van de dames. Dit gaf de burger moed en meer omdat Almer na prima combinatie voetbal van de boys de 3 – 5 maakte. Na kleine kansjes van Anthony en Gerwin,en met nog tien minuten op de klok, was het Anthony die op prima aangeven van Gerwin de 4 – 5 maakte. Met Diederik in de spits en Ronald een linie naar achteren probeerde Ternaard er nog een gelijkspel uit te persen maar dat mocht helaas niet meer baten.

Trainer Jan Pieter zal komende week nog flink met de jomngens aan de bak moeten om de ploeg weer fit te krijgen voor volgende week, dan wacht de moeilijke beker wedstrijd tegen Suameer, afgaande op de goede 2e helft van vandaag kunnen de jongens toch met een goed gevoel de wedstrijd tegemoed gaan.