Met nog twee bekerwedstrijden te gaan, zit de eerste seizoenshelft van de jeugd competitie er al weer op. Helaas waren de voetbalvelden slecht bespeelbaar vanwege de hoeveelheid regen die er is gevallen. Dit maakt dat er geen enkele jeugd competitie volledig is uitgespeeld en dat is jammer. De wedstrijden die niet zijn gespeeld worden niet meer ingehaald.

Inmiddels trainen de JO7 en JO9-1 en JO9-2 al weer twee weken in de gymzaal en ook de Jo11-1 en JO11-2 hebben een training in de zaal gehad.

Aanstaande zaterdag is de start van het Dongeradeel zaalvoetbaltoernooi en zo als het er nu naar uitziet, spelen alle teams één toernooitje in de zaal. We waren gewend dat de jongste teams in ieder geval twee toernooitjes hadden echter heeft de organiserende vereniging aangegeven  dat er beperkte ruimte is in de sporthallen en het waarscvhijnlijk blijft bij één toernooi per team. Het programma voor de speelzaterdagen in December is bekend, die van Januari en Februari zijn nog voorlopig en volgen later.

Programma Dongeradeel Zaalvoetbaltoernooi (teams vv Ternaard)

Zaterdag 16 December  JO7     Ynset Holwerd        12:40 uur 1e wedstrijd / 13.30 uur einde.

Zaterdag  23 December JO9-1  Ynset Holwerd        09:20 uur 1e wedstrijd / 10.40 uur einde.                                                            Vv Ternaard heeft zaalwacht in de Ynset.

Zaterdag  23 December JO11-1 Doelstien Dokkum  09.10 uur 1e wedstrijd / 09.50 uur einde.                                                                                           JO11-2 Doelstien Dokkum  11:10 uur 1e wedstrijd / 11:50 uur einde.

Zaterdag 30 December  JO13-2 Ynset Holwerd        12:10 uur 1e wedstrijd / 12:50 uur einde.

Beker wedstrijden veld.

Zaterdag 16 December om 09:00 uur JO15-1  vv Ternaard – Ropta Boys.                                                                                                                          om 10:00 uur JO13-1  Rijperkerk – vv Ternaard.

In Januari gaan we de 1e seizoenshelft van de jeugd evalueren met trainers, leiders en jeugdbestuur. Heb je input, geef dit dan door aan de trainer, leider of jeugd bestuur ( Auke, Jantine, Jitze, Richard, Remco)