Per 22 november beschikt VV Ternaard over een geheel vernieuwde website. Het laatste nieuws, live tussenstanden, activiteiten en wedstrijdverslagen, alles vind je vanaf nu simpel en snel op deze website!

Met een nieuwe interface en extra functionaliteiten hopen we op een betere informatievoorziening van VV Ternaard voor leden, bezoekers, dorpsgenoten en alle andere geïnteresseerden.

Aan de rechterkant vind je een overzicht van wedstrijdverslagen, het live programma voor alle teams, en de laatste meldingen omtrent afgelastingen of wijzigingen in tijd.

Aan de linkerkant staat een overzicht van algemeen voetbal nieuws, de aankomende activiteiten bij VV Ternaard, en de Sponsoren.

Verder kun je op deze website terecht voor al je vragen, opmerkingen en informatie over VV Ternaard.

Wij wensen jullie veel plezier op deze nieuwe omgeving!