Zoals jullie weten staan er rondom ons hoofdveld prachtige nieuwe lampen. Waardoor we ook in de avonden wedstrijden kunnen voetballen. Deze lampen kosten natuurlijk net zoals al het andere ook geld. Omdat wij als club de kosten willen drukken, hebben we besloten om een sponsor loop te houden.

Als het goed is heeft iedereen van zijn of haar leider een sponsor formulier gekregen. De sponsor loop wordt georganiseerd op 17 April 2015. Bij de jeugd afstandenhopen we natuurlijk dat er veel toeschouwers komen kijken om uw kind aan te moedigen. Ook zullen de senioren meedoen aan de sponsor loop, bij de senioren gaat het er natuurlijk om zoveel mogelijk rondjes te lopen. Zal het een speler zijn van de toch wel fitte selectie van Hans Blom of zal het een speler zijn van de altijd lachende leider Kevin Rijpstra die zijn spelersaltijd tot op het bot weet te motiveren. Of zal Johan Minnema weer een taktische greep uit de hoge hoed toveren, zodat het toch een van zijn spelers is die de meeste rondjes loopt. Ook kan het zijn dat de heren het gewoon afleggen tegen de dames die natuurlijk niks willen onderdoen voor onze topspelers van de heren afdeling. Al met al willen we er met zijn allen een prachtig evenement van maken, waarbij iedereen zijn stinkende best om onze mooie vereniging te helpen.Na de sponsor loop zal er muziek zijn in de kantine.

Start van de sponsorloop voor F;E;D;C;MC en B.

Aanwezig: 18.00 uur                                                                                                                                                                                                  Start:  18.30 uur                                                                                                                                                                                                Einde:  19.30 uur

Start sponsor loop voor A1 de Dames en Heren 1: 2 en 3.

Aanwezig: 19.00 uur                                                                                                                                                                                                  Start:  19.30 uur                                                                                                                                                                                                Einde:  Totdat de laatste ermee stopt.