Beste vrijwilligers van de vv Ternaard.

Zoals jullie hier en daar  gehoord hebben zal er op zaterdag 21 oktober 2017 een vrijwilligersavond worden georganiseerd. Wij als bestuur hebben namelijk een enorme waardering voor de vrijwilligers die hun vrije uren steken in het reilen en zeilen van de voetbalvereniging Ternaard. Zonder vrijwiligers kan een vereniging niet draaien.

Door je in te zetten voor onze voetbalvereniging willen wij, in woord en gebaar naar jullie duidelijk maken en wij nodigen jullie, maar ook zeker jullie partner uit om deze vrijwilligersavond aanwezig te zijn. Zoals al gezegd zal deze avond gehouden worden op Zaterdag 21 oktober a.s. Jullie zijn vanaf 19.00 uur van harte welkom in de voetbal kantine van vv Ternaard. Er wordt gezorgd voor een warm buffet en ook de eerste twee consumptie,s zijn voor rekening van de voetbalvereniging.

Deze vrijwilligersavond is bedoeld voor de vrijwilligers welke in het lopende seizoen 2017 / 2018 als vrijwilliger werkzaam zijn bij de voetbalvereniging Ternaard.

Aan jullie het verzoek om onderstaand strookje in te vullen en deze voor maandag 16 oktober bij een van de bestuursleden in te dienen.

Alvast bedankt en tot zaterdag 21 oktober

Het bestuur van vv Ternaard.

———————————————————————————————————————————————————————-

Ik kom a.s.zaterdag 21 oktober naar de vrijwilligersavond.

Naam:  ——————————————————————-

Aantal personen:  —————————————————–

Indien er vegetariërs onder jullie zijn dit hieronder graag even aangeven dan kunnen we hier rekening mee houden.