Onder goede weersomstandigheden vertrok om 9.15 uur een colonne auto,s richting VVT.                                                             De mini pupillen JO7-2 ( Niels, Jesse Pieter, Tobias,Liam, Tieme en Sybrand) speelden vanochtend 3 wedstrijden op het veld van Twijzelerheide.

De speelduur van de wedstrijden bedroeg 12 minuten en na twee wedstrijden was er even pauze. Helaas waren er vanochtend geen scheidsrechters geleverd. Hierdoor was het soms lastig om goed georganiseerd te voetballen. Ondanks dit hebben de jongens zich goed staande weten te houden.                                                                             De eerste  wedstrijd werd tegen WTOC gespeeld, een team waar tot nu toe nog niet van was gewonnen. Het was een spannende wedstrijd, maar door een goede achterhoede werd met 3-1 gewonnen.                                                                          De tweede wedstrijd moesten de jongens tegen VVT voetballen.Ternaard kwam op 1-0 achterstand, maar wist deze snel weer in te halen. Tot in de laatste minuten bleef het spannend met nog enkele kansen van onze kant. Helaas werd er niet gescoord  en werd de eindstand 1-1.                                                                                                                                                             Na de pauze  moest er nog 1 wedstrijd worden gespeeld tegen Holwerd. Onze mini pupillen overheersten en wonnen met 7-0.                                                                                                                                                                                                                        Na afloop nog even penalty schieten en douchen. Het was een geslaagde ochtend met als tussenstand NUMMER 1!            Volgende week spelen de jongens hun eerste wedstrijd om 10.30 uur in Oudwoude. 20 Mei spelen de heren thuis om 9.30 uur. Komt allen.